Τα πάντα για την πισίνα, το SPA, τον κήπο και τα παρελκόμενα τους...

Υδρογυμναστική και αδυνάτισμα

Υδρογυμναστική και αδυνάτισμα

Είναι γενικά αποδεκτό ότι όπως η ορθή δίαιτα έτσι και η άσκηση στο νερό παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στην όλη στρατηγική αδυνατίσματος. Δηλαδή τόσο στη πρόληψη, όσο και στη θεραπευτική αντιμετώπιση της σε υπέρβαρα άτομα.
Η αερόβια γυμναστική με όργανα στο νερό είναι πλέον πραγματικότητα και κάθε πισίνα, πολύ εύκολα και γρήγορα, μπορεί πλέον να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο υδρογυμναστήριο, βοηθώντας στο να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε σχέση με το αδυνάτισμα!
Το περιβάλλον του νερού μας δίνει την λύση σε ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της άσκησης, μας δίνει τη δυνατότητα να αθληθούμε χωρίς καθόλου επιβαρύνσεις σε οστά, αρθρώσεις, συνδέσμους και μύες αποφεύγοντας έτσι πιθανούς τραυματισμούς!
Η εντατική άσκηση στη ξηρά, σε περιβάλλον με αυξημένη θερμοκρασία, μπορεί πολλές φορές να μας οδηγήσει σε κόπωση ή ακόμα και σε αφυδάτωση, από την ελάττωση λόγω εφίδρωσης του όγκου αίματος που κυκλοφορεί. Αντίθετα στην άσκηση στο νερό η θερμοκρασία του νερού μας ευνοεί έτσι ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία σώματος μας σε υψηλά επίπεδα και να μην προκαλέσει δυσφορία αλλά και παρενέργειες στον οργανισμό μας!

 


Μερικά από τα πιο θετικά αποτελέσματα της αερόβιας άσκησης με όργανα υδρογυμναστικής είναι τα εξής:
– Αύξηση της δαπάνης ενέργειας (θερμίδες που καταναλώνονται).
– Μικρομασάζ στην επιφάνεια του δέρματος, με την βοήθεια της υδροστατική πίεσης του νερού και αποτελεσματικότερη απομάκρυνση της κυτταρίτιδας.
– Μείωση των τριγλυκεριδίων στο πλάσμα.
– Αύξηση της HDL – χοληστερόλης
– Μείωση της LDL – χοληστερόλης.
– Μείωση της καρδιακής συχνότητας ηρεμίας.
– Μείωση της αρτηριακής πίεσης.
– Μείωση του καρδιακού έργου.
– Αύξηση της μυϊκής μάζας.
– Μείωση της λιπώδης μάζας.
– Προστασία από την ισχαιμική νόσο του μυοκαρδίου.
– Επιβράδυνση των εκφυλιστικών αλλοιώσεων των αρθρώσεων.
– Αύξηση του όγκου παλμού.
– Βελτίωση του νευρομυϊκού συντονισμού.
– Μείωση των περιφερειακών αντιστάσεων.
– Μείωση της ινσουλίνης πλάσματος.
– Αύξηση της ευαισθησίας των ιστών στη ινσουλίνη.
– Αύξηση των μιτοχονδρίων και της οξειδωτικής ικανότητάς τους .
– Αύξηση της λειτουργικής υπολειπόμενης πνευμονικής χωρητικότητας.
Η αερόβια υδρογυμναστική θα πρέπει όμως να παρουσιάζει και ορισμένα χαρακτηριστικά για να είναι αποτελεσματική. Θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, να έχει διάρκεια 30-45 λεπτά και ένταση περίπου 50-65% της μέγιστης προβλεπόμενης καρδιακής συχνότητας.
Aquaway

Χωρίς Σχόλια

Αναρτήστε ένα σχόλιο